Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. augusztus 9., csütörtök

Volt Hart of Dixie dara, végképp nem értem, miért néztem, nem nagyon volt szimpatikus egyik szereplő sem, mégis nem tudtam lecsattanni róla. Wade persze eye-candy, na őt azért kedveltem, a George-ot játszó színész viszont tehetségtelen ripacs, szerintem még csak nem is vonzó, golyófejű, még kicsit nőies is. Dislike. És még kémia sincs a női főszereplővel. Akit különösebben szintén nem kedvelek, bár azért az előbbinél sokkal tehetségesebb. Csak nem artikulál. Ezt nem értem, ez miféle divat lett most? A másik, újabb dara a Suits. Abban meg Gabriel Macht nem artikulál. Aki egyébként nagyon eye-candy, és nagyon jó nézni, már persze korábban is felfedeztük Sisterrel, de semmim említésre méltó (Férjhez mész, mert azt mondtamnak mondjuk kb ő az egyetlen említhető pozitívuma.) Nem is nagy tehetség szerintem a srác, de ezt a szerepet neki írták. Csodálatos. Szóval ez utóbbi sorozat már rajongás tárgya lett az előzővel ellentétben. Az is érdekes, hogy KIS SPOILER mindkettőben két ember közül nem tud választani a főszereplő, de a Suitsban mindkét jelölt csaj csodás, ezért ez érthető, míg a HOD-ba ki nem gondolkozna el egyáltalán azon, hogy George-ot válassza, ha Wade-et is lehet? ;) Suitsból személyes kedvencem egyébként Donna.

Dexter nagyon várós, nagyon kíváncsi vagyok Ray Stevensonnak mennyi szerepet szánnak, remélem, ő lesz az évad főellensége, és jó sokat fogjuk látni!

Ajánlanék egy mestert is: http://www.stephane-tattoo-europe.com/

Az enyémet ő csinálta, még Zsé nem tudta, és neki még meglepetést akartam, ezért nem írtam korábban, de vele is találkozom ma végre. Szóval több, mint két hónapos a kicsike, nagyon szeretem, max annyit bánok, hogy nem a másik bokámra csináltattam, és szeretnék majd még másikokat is. :)

Holnap irány az Alpok a családdal a hétvégére, jó lesz, bár bizonyos szempontból jobb lett volna, ha a múlt hétvégi hőséget ússzuk meg azzal, hogy felmegyünk a hegyekbe, de akkor meg már akkora szükségem volt a nyugira meg a magányra ennyi utazgatás meg program után, mint egy falat kenyérre.

Elkezdtük a fagyitúrát is, már voltunk a Fragolában, ahol ettem bazsalikomos citromot, meg tihanyi camambertest, meg a Levendulában, ahol pedig tokajis és levendulás feketecsokis fagyikat kóstoltam. Lelkes vagyok.

Döbbenet volt, elmentünk az Everlastra a Hegyen, előtte persze hallgatgattam, tetszett, ott nagyon megfogott minket, nagyon jó zene volt, és nagyon emberi a csávó. DE nem is emlékszem, hogy beszéltük –e a csajokkal, de  szerintem mind úgy gondoltuk, hogy  a csávó olyan 50-55 éves. Erre ’69-ben született. Azaz 12 évvel idősebb, mint én. 43 éves! Durva!

Még említeni akartam Annát meg a Németh Jucit, a csajok akkora koncertet nyomtak, teljesen le vagyok nyűgözve. Bármelyik amerikai rokkercsajjal felveszik a versenyt, mondjuk nekem Juliette Lewis jutott leginkább eszembe, mert őt láttam is annó élőben. Szóval ezek a lányok nagyon tudnak, respekt. Sena meg persze személyes hősnőm régóta, neki is nagy rajongója vagyok, csak neki már régóta. Azért van egy-két olyan előadónk, zenekarunk, akik a nemzetközi versenyben is felveszik a versenyt, és teljesen értékes munkát tesznek le az asztalra. Csak ehhez nem a tévét meg a bulvármédiát kell nézni.

1 megjegyzés:

lúj írta...

Jól van, fagyiprojektbe tényleg bele kell húzni... Amúgy Vik szintén '69-es...