Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. január 26., csütörtök

Ja, és még Benedicthez: találtam egy 2003-as sorozatot is, melyben Hugh Laurie a családfő, és Benedict az ő legnagyobb fia. Készült vagy 6 rész, annyira nem is jó, pláne szinkronnal, de azért egyszer meg kell néznie az egyszeri Benedict rajongónak. :) 
A Varjak lakomáját meg meglehetősen unom, pedig már papíron olvason, nem is gépen. De a kedvenceim nem szerepelnek benne, vagy szörnyen keveset (Tyrion, Arya, Dany, Sansa). Ellenben vgy egy csomó tök érdektelen szál. :( Nem baj, már nem sok van hátra. Se a könyvből, se a második évadig.
Erős pasihiány amúgy minden tekintetben. 
De legalább a cigiről leszoktam, tudjátok? Meg Zséék is, nagyon büszke vagyok rájuk! :)

2 megjegyzés:

ZSé írta...

Köszi-köszi! És még tartjuk magunkat! :-D

shopgirl írta...

Én is, bár ma különösen nehéz volt! Nagyon büszke vagyok magunkra!