Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. szeptember 30., péntek

Hiába, kérem, ez a fickó a szívem-lelkem megtapossa. Hiába küzdök tudatosan, mindig megdobban. Nem értem, miért reménykedem tovább, és tovább, és tovább, hogy tesz egy olyan lépést...?* Csajok ma megállapították, hogy tök öreg. Mert nyilván ott volt Kerekes Banden, és nyilván nem látott. Franc egye meg az egészet!

*Nyilván azért, mert azt érzem, hogy viszonzott a vonzalom. De én már tettem lépést, nem tehetek újabbat!


Kerekes Band meg nyilván kurvajó volt, bár tény, két és fél hónap alatt öt koncert már egy csöppet uncsi, már csak az Insomniát vártam. A Kobzos Csabi meg kurvára az esetem, sokkal jobban, mint a fent említett, persze, neki van nője, tehát nem jöhet szóba. Mármint a Kobzos Csabi. Mixcsűr rulez, várjuk az áprilist, mikor újranyit a Kobuci, megyünk megint.

http://www.youtube.com/watch?v=jiF2SnXjKew

Nincsenek megjegyzések: