Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. április 2., szombat

Nos jelentem sikerült megfelelő ruhát találni, és valóban ott ért a hajnal a Rocktogonban. Na jó, épp csak a kora hajnal, de ez volt a terv. Azelőtt persze azért elég sok minden történt, láttunk amatőr színjátszókat, megint voltunk Hoppartos koncerten, és megint rájöttem, hogy az annyira nem jó, aztán voltunk Mostban, aztán láttunk Roxette tribute zenekart - az egyiket -, aztán az sem volt annyira jó, úgyhogy átmentünk Szabadtéri négyakkordosra, amin már tavaly is voltunk Katzéval, és jól emlékeztünk, tényleg kurvajók, bár szar volt a hangosítás, így alig értettük a szöveget, de szerencsére zenét is tényleg jót csinálnak. A Rocktogon semmit sem változott lényegileg, még mindig elég nehéz a levegő a koncertteremben. Aztán hazajöttünk. Rég volt ilyen felszabadult estém, és nagyon rég volt ilyen 18 órás talpon-napom, és nagyon élveztem, és arra külön büszke vagyok, hogy három hónap után az első napon sikerült nem berúgni. Menni fog ez! :)

Nincsenek megjegyzések: