Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. december 29., szerda

Érdekes egyébként, egyre jobban szeretem az elektronikus zenét. Ilyen trance-ekkel meg goákkal ismerkedem. Sorozat meg: vége a Dexternek, nem annyira tetszett, mert már annyira nem hiteles, hogy sose bukik le, hogy mindig megmenekül, hogy egy hajszállal megússza, és még Debra sem jött rá még mindig, és Quinn seggét is megmentette, stb...
Elkezdtem a Communityt, de nem szippantott be, ellenben a Secret Diary of a Call Girl eléggé, jó, igazán csak a második évadban, de addig meg nem merült fel, hogy ne nézzem tovább*, szóval sima ügy. Az Alex-es szálnál kezdett nagyon érdekelni, tök jók a karakterek, tetszik, onnantól tök sok közöset találtam Hannah-val, és az első részek egyikében még Jamie is játszott, sajnos kábé az egyetlen pasi a sorozatban, akit nem láttunk meztelenül... :D De nagyon jól megtalálták a főszereplő srácokat, mindben vagy valami. (Ő úgy néz ki, mint Adrien Brody, ő úgy néz ki, mint egy cuki vámpír, ő meg Alex.)

Boardwalk Empire-t is megkóstoltam, de még nem fogott meg, de annak még azért adok majd esélyt természetesen. Január 9-én jön Hank Moody, 20-án Leslie Knope-ék. Meg újra Róma, még mindig szerelem, kár, hogy abból nem lett több, el tudtam volna nézni évekig.
Ja, meg volt végre új felirat Bored to Death-hez, annyira cuki az a sorozat, hogy azt nem lehet elmondani.

* junó, 20 perces részek, az egész első évad rövidebb, mint az Eredet pl.

Nincsenek megjegyzések: