Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. június 2., szerda

Na mi van mostanában a kulturális életemben?
Volt Stieg Larsson Tetovált lánya, és a Lány aki a tűzzel játszik. Nagyon izgi, alig várom, hogy kezembe kaphassam a harmadik kötetet, főleg, hogy olyan cliffhangerrel hagyták abba a másodikat. Hétvégén a filmet is megnézem.
Alig haladok a Raguel hét tanítványának a végével, nem segített, hogy kb egy hónapot kellett várnom a második kötetre, így nagyon lassan haladok vele, mert ezt csak otthon olvasom, lefekvés előtt.
Márai is volt: Az igazi és a Judit... és az utóhang. Az is lassan ment. Egy történetet mesél el a két könyv négy szemszögből: a férj, az első és a második feleség, majd a második feleség szeretője. A Gyertyák... sokkal közelebb állt hozzám, ez nagyon lassú és filózgatós volt. Voltak azért benne olyan gondolatok, amiket azonnal kijegyzeteltem, de most egy kicsit szüneteltetem Márait majd. Ez is épp úgy íródott, mint a Gyertyák: mindig csak az aktuális beszélőt hallod, azt nem, akivel beszélget. Elég kiábrándító képet ad a világról és a szerelemről, gyakorlatilag feloldás nélkül. Nehéz volt.

Aztán sorozat: legnagyobb bánatomra elfogyott egy időre a Big Bang és az Office. Nem tudom, hogy fogjuk kibírni szeptemberig. :( Hamarosan ugyan kezdődik a True Blood, de azért ahhoz nem fűzök nagy reményeket, az nem annyira a szívem csücske, mint az előzőek. Tarához és 30 Rockhoz meg alig készül a felirat. :( Megkóstoltam a Spartacust is, gondoltam, hátha betölti a Róma után maradt kínzó űrt (:)), de a nyomába sem ér. Megvolt a Lie to Me első évada, sajnos azt kell mondjam, hogy Tim Roth nélkül egy lyukas garast sem érne. Uncsi és didaktikus, pedig míg nem láttam, nagy reményeket fűztem hozzá, de annyira vértelenek a mellékszereplők, és elhibázott a koncepció, hogy nem tud igazán lekötni. Marad a South Park, tegnap kezdtem a 10. évadot, lassan abból is áptudét leszek teljesen.
A jó filmek is elkerülnek valahogy mostanában, pedig hűen követem Puzsérék útmutatásait, de még így sem.
Volt Fish Tank, Nem félünk a farkastól, Macska a forró bádogtetőn, Aranykapu, Kísérleti gyilkosság (na jó, attól nem is vártam sokat), Az élet csodaszép, Running with Scissors, Le Serpent, Love Affair, Mansfield Park, Clash of Titans, Breakfast on Pluto.

Na mondjuk a Függöny fel, az tényleg nagyon jó volt! Meg nekem a Leap Year is bejött a saját műfajában. Nagyon kedvelem Amy Adams-t.

1 megjegyzés:

katze írta...

jaj, tényleg, mindig elfelejtem, ha találkozunk leközelebb, hozol nekem bigbanget? S03E04 ig van meg :)
kösziköszi :*