Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2021. április 1., csütörtök

Milyen fura, az idei év eddigi legnehezebb napján az húz ki a gödörből - jó, a kacsákon, a barátnőmmel való beszélgetésen meg az új cipőkön kívül :) -, hogy este részt veszek az online társasjáték esten sok-sok idegennel. Amennyire tavaly ilyenkor rájöttem, hogy sokkal introvertáltabb vagyok, mint azt valaha gondoltam, most arra kell rájönnöm, hogy tévedtem, és a legdurvább esetben is ambivert? Vagy arra, hogy ezeknek a címkéknek az én életemben semmi haszna? Hát a 20-as éveimben és a 30-asok elején még durván extrovertált voltam. Mindenesetre igaza volt abban a pszichonéninek, hogy erőltessem a szociális életet. 

Az online társkeresők viszont továbbra sem az én virágos rét lelkemnek valók, minden nap megtalált egy-egy pszichopata, aki rámfröcsögte a nyomorát, és a többiekben sem volt sok köszönet. :( 

Nincsenek megjegyzések: