Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2021. február 10., szerda

2020 még

Hetek óta motoszkál bennem Cen ötlete, én is összeírtam végül a 2020-as elsőket: 

Először kempingeztem Csehországban.

Először kickbikeoztam.

Először jártam ki nap nap után megnézni, hogy nőnek a kiskacsák a pataknál.








Először randiztam gyerekkori szerelmemmel felnőtt fejjel.

Először ittam sört a Cesky Krumlov-i várban.


Először jártam Český Krumlovban nyáron.

Először raftingoltam a Moldván.


Először bicikliztem Csehországban.

Először fürödtem cseh tóban. 

Először jártam a Dolomitokban.








Először kempingeztem Olaszországban.

Először jártam a Zselicben.

Először tanultam meg Power Bi-ban riportot csinálni.

Először via ferrátáztam Olaszországban.

Először nyaraltam Baskán.













Először nyaraltam E-vel.

Először festettem a hajam szőkébbre.

Először volt tyúkszemem. L

Először voltam Villányban.

Először söröztem Wekerlén.

Először edzettem infrashape-ben.

Először futottam a kiserdőben.

Először voltam a Prédikálószéken.


Először neveztem be egy hathetes online kreativitásfejlesztő kihívásba.

Először jártam művészettörténet kurzusra.

Először vettem részt közösségi regényírásban. 

Először jártam polinéz masszázson.

Először tartottam fantázia vacsorákat. :D

Először láttam Hannah Gadsby-t.

Először voltam pilates órán.

Először voltam tai-chi órán.

Elöször voltam egyszemélyes családállításon.

Először jártam önismereti csoportba.

Először voltam olasz kórházban (mint tolmács).

Először sütöttem Tarte tatin-t. Nem sikerült. :D

Először főztem lilakáposzta fasírtot. Nem bírtuk abbahagyni.

Először jártam és vásároltam az Igazi olívában.

Először készítettem magamnak önszántamból kelbimbóból ételt (mely helyzet oda eszkalálódott, hogy karácsonykor a töltött káposzta helyett is azt választottam).

Először futottam egy hónap alatt 110 (április), majd 120 kilométert (május).

Nincsenek megjegyzések: