Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2020. május 2., szombat

Túl vagyok a 350. kilométeren idén. A héten konstatáltam, hogy már többet futottam idén, mint tavaly összesen! :D 
Tartósan 7 perc alatt futok egy km-t, és már majdnem 10 km-t futok egy edzés alatt. 
Bár most a helyi futópályáról néha kiszorulok, mert jó időben, délutánonként nagyon sokan vannak, viszont felfedeztem a kiserdőt a közelben, amiről eddig azt hittem, egy hajléktalantanya, de nem, tök jó, tök tiszta, sokan járnak oda is, és sokkal nagyobb, mint gondoltam. Viszont ha ott futok, sokkal lassabb vagyok, ott jobban kell figyelni, hova lépek. De végülis nem is a gyorsaság a cél. :) Ez végre egy olyan hónap volt, hogy egész jól ment a futás, végre nem egy kínkeserves szenvedés volt.

Nincsenek megjegyzések: