Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2020. április 20., hétfő

Szombaton megtalált néhány Ausztriás videó, ilyen turisztikai kedvcsinálók, ebből az lett, hogy a szombat délután konkrétan arra ment rá, hogy útvonalterveket meg szállásokat nézegettem a nyárra, és teljesen begőzöltem, hogy hiányoznak a hegyek. :D Nagyon remélem, hogy azért augusztusban már majd lehet menni, és eljutok újra egy pár napra!

Ezen felbuzdulva végre megnéztem vasárnap este a Free Solót, ezzel kapcsolatban viszont sajnos teljesen beigzolódtak a várakozásaim, és jottányit sem sikerült elfogadhatóbbá tenniük számomra ezt a dolgot, ezzel kapcsolatban a következő a mondanivalóm: Kedves szülők! Szeressétek jobban a gyerekeiteket!

Nincsenek megjegyzések: