Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2017. március 26., vasárnap

Nagyon tetszett a T2: Trainspotting. Egyedül zeneileg nem annyira erős, korszakalkotó, mint az első rész, minden másban nekem jobban tetszett: 

- nagyon bejött, hogy többet láttunk Edinburgh-ből, megmutatták, mennyire gyönyörű város. 
- nagyon tetszett a wc-s jelenet.
- nagyon tetszett, ahogy fel-felidézték az első részt, képben, zenében, szerintem györnyörűen megoldották
- nagyon tetszett, ahogy Spud karakterén keresztül leginkább, az öregedésről beszéltek. Nekem Spud egy fura, hülye, távoli karakter volt, és ebben a filmben szerintem ő lett a főszereplő. Nagyon megérintett. 

(Plusz Ewan McGregor kurvajó pasi lett, akkor még csak kis gizda volt, Robert Carlyle meg szerintem 30 kilót hízott a szerep kedvéért.) 

Nincsenek megjegyzések: