Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2015. augusztus 30., vasárnap

Minden nap újabb lépések. Tegnapelőtt összepakoltam a cuccait. Tegnap kitöröltem a csevegéseinket - a szívem szakadt meg -, töröltem a facebookon. Ma összecsuktam az ágyat. Egyébként nem lett igaz, hogy napról napra könnyebb, eddig a ma délelőtt volt a mélypont. Kint voltam a szüleimnél vidéken, kiolvastam egy könyvet, utána semmittevés, az a legrosszabb. 

Akcióterv már van:

1. Kapcsolat kiheverése, meggyászolása, kellő mértékű önsajnálat
2. Relax tanfolyam és önismereti terápia  - utóbbi már megkezdve. Megtanulok kevésbé követelőn szeretni.
3. Heti négy futás -> újra formába kerülök. A sok közös zabálás, a kapcsolat miatti kevesebb szabadidő miatti kevesebb futás megtette a hatását, de két hónap és újra a régi leszek. 
4. Kirándulóklubba fogok járni, új embereket ismerek meg, új barátokat szerzek. A kirándulások a formába jövést is segítik. 
5. Nem ugrom fel a tinderre és a badoora önigazolást keresni, nem megyek bele méltatlan kalandokba.
6. Esetleg végre tényleg szakítok időt menekültekkel kapcsolatos önkéntes munkára is. 
7. Színezek és puzzlezok.
8. Olvasok. Esetleg elolvasom végre azt a jobb agyféltekés rajzkönyvet.
9. Csepeli bunkertúra
10. Kitalálom a terapeutámmal, hogy legyen jobb munkám, ami inspirál, és fizet annyit, hogy legyen egy saját autóm.
11. Vigyázok az alkoholbevitelre, és nem szokom vissza a cigire.
12. Megtalálom életem szerelmét.

Nnna, ez lesz! :)

Nincsenek megjegyzések: