Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2014. február 2., vasárnap

Na az első éjszaka altató nélkül, óje. :D
A hátulütője ennek az, hogy megint itt vannak az elképesztően plasztikus álmok, ráadásul az elmúlt két éjjel nosztalgikusak; tegnap régi vasutas srácokkal találkoztam, ma éjjel gimis osztálytársnőkkel, és halál részletes beszélgetéseket folytatunk ilyenkor: ma éjjel az egyik lány kifejtette, hogy Chilébe költöztek, ahol a gyerek suliba jár, és nagyon nagy a lazaság, meg rasszizmus van, meg hogy az okos emberek sokkal okosabbak, mint nálunk, a buták meg sokkal butábbak, meg hogy miket mondott a gyerek tanárnője, stb.  (Évek óta nem láttam ezt a csajt. Talán 10 is van.) Lol.
Annyira az nem lol, ami már korábban nem egyszer megesett, hogy élőben beszélgettem valakivel, pl anyámmal, és azon gondolkoztam, valamit elmondtam-e neki, vagy arról csak álmomban beszélgettünk. Mert ennyire élőek az álmaim. Gólyakalifa bazzz.

Nincsenek megjegyzések: