Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. december 10., hétfő

Tök rossz kedvem van. Amellett pedig nagyon sok jó dolog történt velem a közelmúltban, amiért hálás vagyok, szóval elég ambivalens érzés. Mert közben meg tök szerencsésnek érzem magam. Valószínűleg csak felzaklatott a családállítás. Eszméletlen sorsokba kaptam bepillantást, az volt az érzésem, hogy Úristen, én milyen szerencsés vagyok. Közben meg némelyik mélyen megérintett, mert az eddigi alkalmak közül most gyűlt össze a legszimpatikusabb csapat, néhány embert nagyon közel éreztem magamhoz. Szóval valószínűleg ez okozza részben a rosszkedvet.
Közben pedig rájöttem a napokban, hogy milyen érdekes, gyakorlatilag úgy váltam több kisebb-nagyobb közösség tagjává az idén, hogy folyamatában nem is vettem észre, nem is ez volt a cél, de most konstatálni ezt nagyon jó érzés volt.
A karácsonyt is várom bizonyos értelemben, jó lesz pihenni, jó lesz a családdal lenni, sokat akarok olvasni, játszani, beszélgetni, jókat akarok főzni. Szerintem tök jó ajándékokat találtam ki, szóval azt is várom, hogy átadhassam ezeket, és láthassam az arcokat, hogy örülnek-e nekik.
Magamat is kényeztettem, vettem magamnak is rég vágyott dolgokat, kozmetikushoz is befizettem magam az idén talán először, élvezem a jógát, moziba is elvittem magam, és tervezem is idén még legalább két-háromszor (Seven Psychopaths megvolt, a cél még a Cloud Atlas, a Hobbit és a Pi élete legalább. De az utolsó tánc is). No meg elvileg Operába is megyünk még a két ünnep között. Szóval tök jó kedvem kellene legyen igazából. Na akkor miért nincs? Nyöff.
 

Nincsenek megjegyzések: