Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. november 20., kedd

Gondoltam, összeírom a kívánságlistát, mit szeretnék karácsonyra. Nem mintha valakit érdekelne, családban már nem ajándékozunk így, szóval csak úgy. Aztán rájöttem, hogy az egész kijön kb 20e forintból. És hiába törtem a fejem, nem vágyom másra. 

Csíkszentmihályi Mihály – Flow
Nyári Krisztián – Így szerettek ők
jegy a Mumford & Sons márciusi koncertjére
egy jógaszőnyeg
Sanyis bögre
Sukiyaki szósz

Jó, persze, jó lenne békakirályos meg Arwenes ékszerszett, de lássuk be, olyanom nekem valszeg sosem lesz.

Szóval nem is vágyom olyan sok mindenre, ezekkel pár hónapon belül magam is meglephetem magam. Sanyis bögréhez pl már csak a mintát kéne kiválasztani.

1 megjegyzés:

katze írta...

jó, akkor legyen pár hónap. legalábbis ne idén. hátha valamelyik meglenne karira a jesszuskától, meg ilyenek :D61h