Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. október 4., csütörtök

"-És mivel töltöd a szabadidődet?
- ... és nagyon szeretem a filmeket meg a sorozatokat. 
.... - És milyen sorozatokat szeretsz? 
... Hááát.... Most éppen a Dexter új évadát várom nagyon. 
- Aha, és még milyen sorozatokat szeretsz?
...
- Hát most semmi nem jut eszembe."

Nagyjából így zajlott. Tök hiteles lehettem, a nagy sorozatrajongó, és csak egyet tud mondani, mikor rákérdeznek. És ráadásul az is egy sorozatgyilkosról szól. Hát csoda, hogy nem kaptam meg az állást? 

Na mindegy, első gondolatom az volt, hogy hehe, mit üzen ezzel nekem az élet? "Kisanyám, you have to deal with your shit, you're not allowed to run away from it."

Ezt le kell nyelni, kislány. Hisz az úrinők úgyis mindig lenyelik, nem igaz?

Nincsenek megjegyzések: