Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. május 28., hétfő

Hú, nagyon bejön a Big C! Most, hogy mindennek vége (sorozataimnak), elkezdtem nézelődni, mit érdemes lesni, hát ezt nagyon, nem túl hosszú részek, nagyon jó színészek, megfog a történet. Maradok.


Ami érdekes viszont, újraolvastam a Danaidát Szabó Magdától, egyszer nagyon régen olvashattam, néhány hete nézem meg a filmfeldolgozást, tökre nem emlékeztem a sztorira. Nos igazából nem emlékszem, ennek a műnek korábbi olvasásakor mit éreztem, és bolt már olyan Szabó Magda is, amit kb. ki nem állhattam - a Szemlélők -, de most olyan érzések jöttek ki belőlem Magda nénivel kapcsolatban, amik korábban talán sose. Kicsit idegesített a stílusa, nem tudom pontosan megmagyarázni, mintha olyan modoros lett volna. A végén ettől függetlenül bőgtem, tetszett, de valahogy nem azt a hatást hozta, mint az ő könyvei szoktak bennem. Persze az is lehet, hogy ez szintén nem egy túl jól sikerült műve, majd újraolvasok valami mást a közeljövőben.

Nincsenek megjegyzések: