Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. április 15., vasárnap

100 éves házak

Horrormúzeum majdnem, de aztán inunkba szállt a bátorságunk, rakparti cipők, Zoltán utcai pinceséta, a csávót, aki vezette, nem tudom honnan, de ismertem, majd kávé a Tervben, megpihentünk, aztán tovább a Belvárosi színházba, kulisszajárás, Nagy Ervin öltözője, majd az egész épület bejárása, pogácsa. Ebéd a töröknél, majd tovább a Klauzál utcába, a házban sehol senki, sűrű csönd és hullaszag, ahol elvileg etetnének-itatnának-mesélnének nekünk a lakók. Végül csak felmegyünk a padlásra, kinézünk a létra tetejéről a budapesti háztetőkre. A Király utcai pincerendezvény végére értünk csak oda, azért ott is körülnéztünk, majd irány a Fogasház. Kellemes hangulatú rendezvény, etettek minket töpörtyűvel, végül Réka is odaért, át a Movie caféba, majd Téli kertem, fura emberek, azért táncikálunk. Hazafelé indultunk, elváltunk Katzétól, kb 50 méterre onnan belefutottam egy utcai szertartásba, gyorsan visszahívtam Katzét, néztük a misét, majd beszöktünk a gyülekezet után az épületbe is, megkukkantottuk, milyen egy görögkeleti román ortodox húsvéti szertartás. Ezek után széles mosollyal elégedetten haza, ágybazuhanás. Élménydús nap volt.

Nincsenek megjegyzések: