Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2012. február 1., szerda

Ma négy ember mutatkozott be nekem, akivel korábban már bőven bemutatkoztunk egymásnak. Azt hiszem, nem hagyok mély nyomot az emberekben.Mostantól más lesz, nyitok. Ennek első két lépése volt a mai nap két rendezvénye: az egyik céges, a másik magán. Erőt vettem magamon, mindkettőre elmentem, mindkettőt nagyon élveztem, nyilván más okok miatt, de első lépéseknek tökéletesek voltak. A munka nyilván muszáj is volt. Az estire meg tudtam, hogy muszáj, magam miatt, de nagyon kellemes is volt, szimpi emberekkel, beszélgetős-borozós. Miért félek én az emberektől az utóbbi időben? Hát nem harapnak! Ezzel a társasággal speciel remélem találkozom még, mert érdekelnek mind jobban. Special thx to Lúj.

Nincsenek megjegyzések: