Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. december 30., péntek

lelkesedéstől elfúló hangon

Szóval az úgy volt, hogy majdnem nem mentem ma el, de aztán mégis, a Kinóba megnézni az új Arévaló filmet. És ennél szebb ajándékkal nem is lephettem volna meg magam!* Imádom ezeket az idiótákat, a Quim Gutiérrezt, Raul Arévalót és legjobban persze szívem szerelmét, Antonio de la Torrét! Meg Daniel Sánchez Arévalót, hogy ilyen filmeket csinál! Széles vigyorral végigülős film, még ha fogalmad sincs, kit takarnak a fenti nevek, tégy jót Magaddal, menj el, és NÉZD MEG!!! 


A "Te pre-quiero"-ért meg akkora puszi és ölelés Arévalónak, amekkorát akar! :D 


És még a csajok is gyönyörűek benne! Azonnal nézném újra!


Na persze a magyar címnek - Laza esküvő - megint semmi köze semmihez, bár jobb, mintha Vőlegény a pácban, vagy valami hasonló lett volna... 

Na és milyen jó, ha nem tudom meg egy évvel hamarabb, hogy jön egy film, hanem csak egy hetet kell várni rá!


*na persze még megleptem magam két cipővel potom 37 e-ért...


Nincsenek megjegyzések: