Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. október 20., csütörtök

Ó, Walking Dead új évad! :) Későbbre vártam. Az első rész erősen indított, nyomasztó, gyomorszorító jelenet, aztán viszont megint folytatódott a picsogás. :( Én örülök, hogy van hiánypótló zombis sorozat, de igazán lehetne több az akció, és kevesebb a könny, meg a lelkizés. Főszereplőcsajt meg etessék már meg a zombikkal, mert megütöm. Az mondjuk jó, hogy a következő részben végre lesznek új szereplők. Azt mondjuk nem értem, hogy az első évadban miért nem kezdtek valamit a csávóval, akit otthagytak a tetőn az első részben. Ennyi idő után fura lenne, ha előkerülne.

Update: ja, meg azt sem értettem, hogy az autópályán miért ültek a kocsikban halottak? Nem zombik, nem szálltak ki, a kocsiban meghaltak? Várták, hogy kijussanak a dugóból, és inkább szomjanhaltak, minthogy vállalják a kockázatot, hogy kiszálljanak? Inkább a biztos halál, mint a küzdelem?

Nincsenek megjegyzések: